En lordag pa SM

Har sitter jag under funderar pa hur det ska ga i melodifestivalenfinalen, for det ar val ikvall? ar det fortfarande ok att halla pa molly sanden eller har det kommit nagot battre?
det finns sa mycket att skriva om livet har.. just nu stortrivs jag. har precis pratat med O, igar firade jag min 22ars dag med middag och kladdkaka hos pastorsgrannarna och jag har fatt spendera en hel del tid i byn north ville denna vecka. Det ar i byarna och inte pa centret som jag trivs allra bast.
mer utforlig filippinerna-logg finns pa resedagboken dar jag gar under namnet nnaha.
nu ska jag bege mig hemmat, andas underbar air-con ett par minuter till innan jag hoppar in i tricycklen mot TMCS. Nasta vecka bar det av mot Manilla och skandinaviska barnmissionen (soptippen bla. ) och delirious-kosert. pa aterhorande! KRAM

Tank vad man kan sakna forresten, sa att man gar at. Jag har aldrig vart med om nagot liknande! Osama, vanner och familj.. jag alskar er!

Kommentarer
Postat av: Erika

Hej Hanna!!



Tänk vad roligt att jag hittade dig här...

Allt bra med dig??



Saknar dig!

Kram kram

2009-03-24 @ 11:53:14
URL: http://[email protected]
Postat av: Erika

Hej vännen!!



Tänkte bara säga grattis i efterskott!!!

Hur är det med dig nu för tiden då??

när kommer du hem nästa gång?? måste försöka ses!

Saknar dig kompis



Kramar i massor

2009-03-29 @ 20:02:13
URL: http://godisknatten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0