Hemma...

..För att packa om! Om en vecka sitter jag på nattbussen mellan tel aviv till eilat för en månad+ i egypten med mitt hjärta.

Det känns helt konstigt att vara hemma igen, tiden har gått så fort. Jag vet inte vilken kulturchock som vart störst; den som kom efter 3 månaders vistelse eller den som kom vid hemkomsten. Det är så otroligt mkt jag saknar med filippinerna; vännerna, sättet att se på saker, enkelheten.. you name it. Och det är så mycket som är skönt att komma hem till. att bara va.

Lite pinoy-pics:

filippins
söta barn från safa
vacker vy
risterasser
i vintar
vintar
i vintar
nice dag

Jag har inga pengar på mobilen. 

Nu ska jag sova, imorgon ska jag och syster till borlänge. 


Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , , , ,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0