Spotify och Varg

Idag har jag äntligen blivit inbjuden till Spotify! Så skönt och lätt att hitta massa ny musik. 
Igår morse när jag vaknade fanns det vargspår runt hela huset, man undrar ju vad det är för fel på den eftersom den söker sig till bebyggelsen. Den har ju sprungit runt i byarna här i snart en månad nu. I morse fanns det nya spår, jag fasar för Villes liv varje gång jag släpper ut honom, han har ju blivit så tjock och rör sig kanske inte lika snabbt nu som förut!



Det är en kass bild och man ser knappt spåren, om jag kommer ihåg och snön finns kvar imorgon ska jag ta någon närmare!

Nu ska jag sova, imorgon ska jag till falun och fylla på med mer vaccination. God Natt!

Läs även andra bloggares åsikter om , ,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0