Sista helfredagen hemma

här sitter jag när alla andra ser på hockey. leksand - mora, derby i all ära men jag kan inte tycka att hockey är kul att se på! Idag har jag fått tag på boken jag ska ha läst ut innan kursen som börjar på måndag, två år i Tondo av José f. Sionil, en bok jag kommer att få tvinga mig igenom. Helt galet, på måndag drar 2veckors sida-kurs+2veckors språk-kurs igång, sen hem en vecka och vidare mot Filippinerna! Ja, det blir minst sagt spännande. Skickade iväg mitt pass igår för visum så nu har jag ingen som helst legitimation förutom en pass-kopia.

Jag ville lägga upp lite på bilder på bafra och hennes små, men blogg.se krånglar som vanligt med bilderna så det gick bara med en:



Mycket bra har hänt på en vecka!

Apg 17:26-27 Av en enda människa har han skapat alla folk. Han har låtit dem bo över hela jordens yta, och han har fastställt bestämda tider för dem och de gränser inom vilka de ska bo. Det har han gjort för att de skulle söka Gud och kanske kunna treva sig fram till honom - han är inte långt borta från någon enda av oss.

Stäng inga dörrar! 

Läs även andra bloggares åsikter om , , , ,

Kommentarer
Postat av: Sara

De är lugnt jag förstår dig...roligare saker än hocky finns här i livet:)

2009-01-23 @ 23:48:23
URL: http://sarajbackman.blogg.se/
Postat av: Gabz

Hanna! jag hoppas du bokar in någon dag i Östersund innan du åker hem från Sundsvall! ;) Hade du det bra i Egypten? Ha det!

2009-01-24 @ 11:29:14
URL: http://www.gabz.bloggproffs.se
Postat av: Anonym

Så du ska till filippinerna iaf, galet vad kul!!! :D Spännande min vän. Hur länge blir du där? Saknaden av dig är påtaglig :) Kram

2009-01-29 @ 19:15:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0