En Award

Det nya året börjar bra här på bloggen, jag har fått min första award!
Så roligt! Tack Mikaela :)


Dessa utsedda bloggar är osedvanligt charmerande och söta, inte upptagna av utmärkelser och själviskhet. Syftet är att sprida vänskap. Vårt hopp är att nya vänskapsband kommer att knytas mellan dessa bloggar, ju mer utmärkelsen sprider sig. Var snäll och ge lite extra uppmärksamhet till dessa!! Kopiera in texten o bilden i din blogg och skicka sedan vidare utmärkelsen till åtta andra bloggare. Lycka till!

8 bloggar jag följer som förtjänar denna award:

1. Anna
2. Gabbe
3. Systra
4. Lovisa
5. Josefin
6. Alltenna
7. Sara
8. Nya Äventyr 

:)


Kommentarer
Postat av: Marianne

TACK! Vilken fin utmärkelse! Jag ska lägga ut den i morgon.



Jag ser att du har varit här i Egypten i höstas! Visst är det fint här! Och jag ser också att du ska vidare till Filippinerna, så roligt för dig, hoppas du bloggar mycket därifrån!



God fortsättning önskar jag dig nu, och att du får ett riktigt bra år 2009!



Marianne

2009-01-02 @ 17:08:24
URL: http://nyaaventyr.blogspot.com
Postat av: Marianne

TACK! Vilken fin utmärkelse! Jag ska lägga ut den i morgon.



Jag ser att du har varit här i Egypten i höstas! Visst är det fint här! Och jag ser också att du ska vidare till Filippinerna, så roligt för dig, hoppas du bloggar mycket därifrån!



God fortsättning önskar jag dig nu, och att du får ett riktigt bra år 2009!



Marianne

2009-01-02 @ 17:08:51
URL: http://nyaaventyr.blogspot.com
Postat av: anna

man tackar man tackar :)

2009-01-03 @ 14:44:30
Postat av: Anna

Hej Hanna!

Va kul att höra att du läser min blogg och tusen tack för utmärkelsen!

Ha ett underbart 2009!

kram

2009-01-06 @ 17:02:26
URL: http://allteanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0