Viltstängsel längs skogstigen mellan tasbäck - stensveden?

3 september och det blev höst väldigt fort, nu är det återigen kolsvart när jag går hem från jobbet. Och att jag aldrig lär mig; tänkte att jag skulle gå genom skogen som jag ju alltid gör, förberedde mig psykiskt med "glad" musik i ipoden och svängde vänster in på stigen. Det var alldeles svart, såg ingenting, och det var då jag mindes att jag sett filmen Grizzly Park igårkväll. Jag bor i dalarna, i dalarna har vi björn. Jag har inga glasögon på mig. I skogen bor det älgar och vargar.
Det gick bra, men nu har jag lärt mig - jag ska hålla mig borta från skogen när jag jobbat sent!

Jag har tre pass kvar! 2 dags och en spring på kvällen.

----
Tandläkaren gick bra, jag känner mig lite lyxig. Ett sms påminner mig om tiden, jag ligger där i en stol och får mina tänder putsade och polerade. 300 kronor slipper jag betala på grund av bidraget. Vilka förmåner vi har i detta land. De ska vi vara rädda om!

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Saknar dig Hanna! Bra gjort med vinden också :) Kram

2008-09-05 @ 15:04:04
URL: http://lollorosso.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0