Balbeli oto

Aldrig har jag väl sett på så mycket film som denna sommar. Igår och idag har jag sett stolthet och fördom (2005), hade för mig att det var en sån här film som man måste se och bli förälskad i.. Jag vet inte.. Den engelska landsbygden är vacker och mr darcy var trevlig att se på. Men inte så mycket mer.  Eller så såg jag fel version!

Vi hade församlings helg för ett par dagar sen, det var mysigt! Och bra, intressant och behövligt. Jag tycker att det är spänande att vara med i en församling i en ort på 2000 invånare och inte veta namnet på alla. Varje söndag ser man någon man inte sett förut. Nu är jag visserligen ny Medlem, men inte helt ny gudstjänstbesökare. Tänk att jag får vara med, jag känner sån tacksamhet!

mindre än 3 veckor tills jag far! Koli Perets balbeli oto får mig längta (och minnas lite också).
 


imorgon ska jag till tandläkaren. Hur fungerar det här 600-kronor-varannat-år-bidraget?

Kommentarer
Postat av: Josefin

Du såg fel version! Det är serien som är bra!

2008-09-27 @ 14:35:32
URL: http://josefinbergstrom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0