Pa Baram

Det ar tisdagskvall och det ar installd pub pa Baram. En medlem har dott och istallet ar brasan tand och latinofest i ett rum. Jag ar tillbaka ett ar i tiden, eller, principen iallafall. ALLT ar sig likt, men det basta volontarganget ar inte har!

Idag har jag fordrivit tid, jag landade strax efter 3.00 pa ben gurion och sen satt jag dar till 10.30, och sen vidare till haifa dar jag satt tills bussen gick 15.15. Jag har inte sovit mer an max en kvart i tagen sen sista natten i jonkoping. Nu ar jag trott, jag ska sova.. Men forst.. Israel i all ara, men det finns ett stalle som fortjanar att bli lite mer omnamnt an nagot annat. Forsmak i forra inlagget;

Flygplatsen i Zurich!!

Bara for att ta ett exempel. Nar man aker till gate E (staendes i ett typ x7000tag) hor man ramande kossor i bakgrunden och bjallror. Pa vaggen spelas det upp ett filmklipp som forestaller ett snoklatt idyliskt schweizlandskap utanfor. Jag blev sald. Jag har inte bara mellanlandat i Schweiz, jag har verkligen varit dar.

Jag stupar nu, godnatt godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0