Ett sorgligt inlagg

Det har vart en bra dag pa baram. Jag har traffat anneli och catalina, sett folk jag kanner igen, vart i q. shemona och traffat alaa, liftat, vart pa volunteer-meeting, fatt veta att christian meeting fortfarande existerar. Och sa blev det pubkvall, och det var lite kul i borjan och sen borjade jag bara sakna forra arets volontargang och nu sitter jag har.

Idag har jag vart i slagsmal med en katt och en hund. VC den storsta katten som finns har mentala problem. Han ar varldens mysigaste, och sa hugger han till. Alltid samma sak, och jag har inte lart mig an,  jag fick ett par mycket synliga marken pa handen. VCs och mitt forhallande ar praglat av hatkarlek! Min andra fight var med Annelies nya sota hund Oscar, som var helt galen och bet ett hal i min troja.

Nu ska jag sorja, sakna och sova

Kommentarer
Postat av: Anna

Saker förändras, men dina minnen kan ingen ta ifrån dig.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0