min swivel sweaper har gått över tiden!!

Frakten på min swivel sweaper har gått över tiden! Inom 5 dagar stod det att man skulle få den, jag beställde den förra måndagen. Det här får klassas som ett dagens i-landsproblem, men för en vecka sen blev jag knäsvag efter att ha råkat klicka på tv-shop! Aldrig förr har det vart så enkelt att städa, jag har så höga förväntningar..

Något annat jag råkade klicka på i förrgår var God channel. Höll på att se en film på trean och istället för att se reklam tittade jag in på de 3 kristna kanalerna vi har, och blev fast. God channel visade från ett möte i lakeland, FL, helt amaaaazing! Det var lovsång, och det var så rent och äkta, Gudsnärvaron inte bara såg man genom tvn utan den blev så närvarande även där jag var.
Guds godhet är så stor! Och jag befinner mig i ett skede där det blir mer och mer uppenbarat för var dag. Jag är lyckligt lottad, tacksam över att jag får vara med.
Jag hörde aldrig någon predikan från lakeland.

Idag har jag vart ledig, farbror Jonny och hans Ann kom från furusjö. Alltid lika kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0