Söndag

Hade jag förutspått gårdagens melodifestival, hade Carola och Andreas vart de givna vinnarna. Men jösses amalia, det fanns en låt som överträffade. Sanna Nielsens Empty Room.. Den får gärna vinna hela alltihopa för mig!

Idag jobbar jag, och sen har jag inga nya tider. Jag vet aldrig när jag jobbar, riktigt skönt.


En myskväll med Elin och Emelie var en riktig topp i veckan, jag har verkligen minus 28974 vuxenpoäng nu mer, medan de andra ligger på plussidan.. Och tiden går så fort och snart ska jag ju ner till jönköping igen!



Förresten har jag hört att detta kan vara den mildaste vintern på 30 år, jag gillar och hoppas att våren kan börja sin riktiga framfart nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0