It's been a long time coming..

Jag satt och lyssnade på galgalatz medan jag gjorde något quiz på vetgirig (fö. så kul!) då harel moyals senaste plötsligt kommer. Vilket medför fruktansvärd saknad till Israel och min kära kibbutz... Jag vill tillbaka! Inte mest till själva kibbutzkonceptet, utan hösten, med alla som var där och som allt var då! Nog.

Igår hade vi cellgrupp och jag måste nog säga att det är veckans höjdpunkt! Så enkelt, så bra och så kul..
 
Jag har börjat jobba igen! Tror jag iallafall. Jobbade helgen, ska jobba idag och imorgon. Sen har jag ju faktiskt inget mer, men har dom börjat ringa, kan dom ju ringa igen.

Sen hade jag ett par grymma dagar förra helgen nere i Jönköping. Det var livsnödvändigt och dit längtar jag ju alltid ständigt :) Och jag har fått spela lite lite teater igen och får vara med i påskspelet detta år också! (yeyeyeye)

Och i brist på frekventa livstecken från viss amerikan så lyssnar jag på Oliver James, saknar och tja.. jag längtar lite till framtiden också..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0