med en osynlig fot kvar hos luf

Mitt nya beroende: http://gammonsoft.serveftp.net/games/gameselect.jsp

Det blir så väldigt mycket film när jag är hemma, jag och mina syskon håller för tillfället på att se final destination-filmerna, dom är bradåliga. Alltså, dom är ju inte bra, men ändå så kan vi inte sluta se och har faktiskt höga förväntningar på trean som vi (förhoppningsvis) ser imorgon. 
Det nya landet är så bra, lämnar en aldrig oberörd. Jag avskyr politik numera, men är det en fråga som skulle få mig att engagera mig igen så är det den om fri rörlighet. Skippa alla tvång på visum, fri invandring, uppehållstillstånd till alla flyktingar.. En fri värld där man inte gör skillnad på folk på grund av nationalitet. Det borde vara en självklarhet, eller! Aaaaaaaaa.. Jag blir så upprörd av folk med en annan åsikt! (diplomatiskt va?), men vi är ju faktiskt EN värld - ETT folk och vi borde ta hand om varann! 




Imorgon ska jag till stockholm och träffa jennie, LYCKA! 


Kommentarer
Postat av: anna

hoppas du får det mysigt i stan!

hur länge blir du borta?



det var så roligt att träffa er förra veckan :)

ses snart igen?

x x x

2008-12-03 @ 09:04:31
Postat av: sara

vi skriver ju typ om samma sak. eller iaf om samma film!



Anna! jag vill se ditt hus! :)

2008-12-03 @ 11:25:15
URL: http://adamzzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0