gästblogg

Idag har jag den stora äran att presentera min första gästbloggare :

GABZ:

Hallå allihopa!
Nu sitter jag i härliga Tasbäck hos Hanna och vi har precis tittat klart på idol och vi hoppas Alice och Kevin går vidare. Vi ska nu precis poppa lite mer popcorn och titta på fredag hela veckan..... 
Tasbäck är en  underskattad by med mycket charm och trevliga människor. Jag har ju ägnat mycket tid här på sistonde! hahaha Tack för mig! 
Nu när jag får skriva på en sådan här stor och känd blogg måste jag ju göra reklam för min egen!
haha
www.gabz.bloggproffs.se




Tack för dessa väl valda ord! :)

Kommentarer
Postat av: Josefin

Haha, härligt!

2008-12-05 @ 23:57:13
URL: http://josefinbergstrom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0