2008 i bilder

Nyåret 07/08 spenderades som en av mina sista dagar på baram. Massa dans och dockbränning!

 

Januari: Lämnade tillsammans med sara Israel för Jordanien. Kom sen hem till ett snöfullt Siljansnäs och jobbade på björkbacken. 
 

Februari & Mars & April: Åkte ett par vändor till Jönköping, bland annat för E-vecka och medverkan i Påskspelet. Spenderade ett par dagar i Katrineholm med jönköpingstjejerna. Min älskade mormor fick flytta till himlen.


Maj & Juni & Juli & Augusti: Liten reunion med baramfolk och jesusmanifestation. Vinkade av min syster och hade två galet härliga veckor med Linn i Israel! Återförenades med min baramvapendragare Anders och åkte på nyhem. Mari-anne kom och hälsade på, vår älskade hund Linus gick ifrån oss och så gjorde jag inte så mycket annat än att jobba hela sommaren. Tältmötena, årets höjdpunk njöt jag av i augusti.

tältmötemot

September & Oktober & November: Hade minireunion med delar av Grow i Jönköping och åkte direkt efter till Israel, plockade upp min syster och fortsatte till Egypten där hösten spenderades. Och sen kom jag hem igen.



December: Tillbaka på björkbacken ibland, har haft första pmu-kursen och förbereder mig för att åka till Filippinerna i vår. Lämnar inte Siljansnäs många gånger, är kär, rädd för vargen och firar jul hemma tillsammans med Familjen.



Ett gott och härligt år. Ser positivt och med spänning fram mot 2009 :)

GOTT NYTT ÅR!


Kommentarer
Postat av: anna

vilket spännande år du har haft :)

Gott nytt år vännen!!

Hoppas att ni har haft det superduper.

Postat av: mikaela

väldigt spännande och händelserikt år du har haft!

Jag har gett dig en award i min blogg!

2009-01-01 @ 21:30:01
URL: http://gwendolenthegood.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0