Ledig helg!

"Har du läst något av Yonggi Cho?" frågade jag min käre mor för ett par dagar sen och fick tillbaka ett leende. "Alltså, Yonggi Cho, har du läst något?" frågade jag igen och fick nu tillbaka ett ännu större leende och lite fnitter. "Men, Yonggi Cho, korea och framgångsrika böneceller?"  Och så äntligen kom det verbala svaret; "Jasså! jag trodde att du menade Jan Guillou men hade problen med uttalet".

Så har min lediga helg börjat lida mot sitt slut. Jag har vart i uppsala och lyssnat på Kong Hee, vart på biltema (en favorit!) och karlssons. Idag  har jag vart på kupolen och känner mig rätt klar med mina kläder till bröllopet.

Imorgon börjar min 8-dagarsperiod! Ann-Christine ringde i fredags och frågade om jag ville jobba dubbelt imorgon, men jag tackade nej. Bytte dock från kväll till dagspass och ska befinna mig på björkbacken 7.00 imorgon bitti! (Jag saknar dom lite).

Fast jag har kommit på att det är mindre än en månad tills jag är i jkpg igen! Och danmark. Yeeees..

Dagens kokheta filmtips:



Zoolander - SÅ grymt bra..!

Jag är klar med min suprise nr 1!

Kommentarer
Postat av: Sandgren

Din Grow i USA film var grym Hanna! Grymtisch jobbisch!
Har du förresten tänkt på att vi kanske är de enda besökarna på varandras bloggar?

2007-07-30 @ 11:30:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0