Furusjösaknad

Mitt namn är Karin Lindqvist och bor i Jönköping. Jag är 50 bast och jobbar som snickare. Jag tycker om maskar, avsked och kulturhistoria. Jag har 2 barn förtillfället.  Jag har gult hår och har blåa ögon. Min musiksmak är death metal och favoritartisten är självklart Ulf Christiansson.


(Som ditt förnamn sätter du ditt andra namn och ditt efternamn tar du av din närmaste granne. Som hemstad tar du den stad du senast besökte med buss och din ålder tar du av mamma. Ditt yrke är det din pappa jobbar med och dina intressen sånt som du avskyr att göra eller helt enkelt inte tycker om.) Du har lika många barn som piercingar ( örhängen räknas). Din hårfärg är samma som tröjan du har på dig och dina ögon har samma färg som byxorna. Musiksmaken är sådant du inte kan lyssna på medan favoritartisten är den vars låt du senast lyssnade på.)

---

Idag har jag jobbat på O, det var kul. Men jag hade gärna vart i furusjö, träffat dom som var där och vart på möte. Jag vill gå på möte! Det var så länge sen.. Och imorgon jobbar jag också. Sen har jag långledigt, från söndag eftermiddag till tisdag eftermiddag! Hä blir fint ä'.
Nu är det bara en vecka kvar till LO. Men det jag ser fram emot mest är att anna kommer hem! äntligen. Nu måste jag sova..

Senast i Furusjö, under nyhem:

   
 

När sommarvinden susar över fälten, när blommor dofta invid källans rand, när trastar drilla i de gröna tälten, vid furuskogens tysta, dunkla rand;
Då brister själen ut i lovsångsljud: O store Gud! O store Gud! Då brister själen ut i lovsångsljud: O store Gud! O store Gud!

Kommentarer
Postat av: Sandgren

Furusjö saknar dig grymt mycket med! Men som tröst kan du gå in på min blogg och se ett klipp från i lördags! ;)

2007-07-26 @ 21:05:45
URL: http://sandgren.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0