Ett inlägg med en tydlig röd tråd

DALA-JÄRNA, HERE I COME! Yes, jag ska på möte ikväll, med Daniel Viklund

Jag har precis tagit en sånhär powernap på 10 min, sist jag gjorde det (var visserligen 20 min) blev jag pigg i två dagar och tackade ja till ett dubbelpass. Get a life. Jag gör inte så mycket annat än björkbacken på dagarna, är jag inte där, tänker jag på stället. Och så har jag nämnt det igen.. Men det är väl bra att det är kul att jobba antar jag. Nog om det! Vad händer annars i mitt liv? Jag såg en stor spindel idag igen. Intet nytt. Fast ändå händer det mycket tycker jag, med mig kanske. Och jag får uppleva Guds nåd och omsorg så mycket här i lilla siljansnäs. Det är bra! Gud visar på saker under tidiga promenader på morgonen. Och annars. FRID!

Nu ska vi åka, och jag ska köra!

Tack gode Gud för att apostlagärningarna aldrig tar slut! Amen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0