Ett filmklipp!

Vår hund Linus har börjat bli senil. Nyss på en promenad fick han för sig att han var en tik och glömde lyfta benet, bland annat. Han har blivit döv, men lite lär man väl få förvänta sig, dom sa att han skulle bli 12, han fyller 16 i september.


image10


Jag har vart ledig idag! Men inte gjort mycket vettigt. Jag såg The Woodsman med Kevin Bacon, filmen var inte bra, men han var det.
Jag har redan börjat kolla upp nästa höst; kollat lägenheter i uppsala, csn, jobb och allt annat som kan vara lite kul att veta om man söker sig dit. Jag är så grymt pluggsugen, och om Jesus dröjer och jag får leva kvar är det mycket möjligt att jag söker mig till orientalistikprogrammet med inrikting arabiska nästa höst. Men vem vet vad som händer..

Det finns fortfarande en t/r-biljett till israel 11-18 september till salu! 3000:-, som hittat.
Nu ska jag sova och imorgon ska jag jobba.

Jag har lärt mig hur man får in filmklipp! YES, firar detta med ett klipp i en av världens bästa filmer, If Only.


Kommentarer
Postat av: Nattis

If Only är världens bästa film, jag håller med dej. Fast man vet vad som händer så gråter man lika mkt varje gång. Och tack för dina ord, de värmer. Jag glömmer lätt bort att jag inte e ensam, känns bra att veta att ni finns kvar!! Saknar dej så otroligt mkt Hanna, du anar inte. Jag brukar ta fram min Bibel som jag fick av dej och DU ger mig hopp. Älskar dej för evigt, kramar nattis

2007-07-18 @ 00:02:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0