En rolig katt


Den här är rolig:



Nu har jag haft min lediga dag den här veckan. Jag ska läsa och sova och tidigt imorgon pallra mig iväg till mitt kära björkbacken.
Idag såg jag en jättespindel i vår källare, jag är inte rädd i vanliga fall alls, men den här hade jönköpingssize! Den fanns i husets läskigaste gaderob, jag ska rensa ur där någongång, sätta in en lampa och hänga jackor. Jag drömde att vi renoverade altanen inatt; jag gjorde en ränna med konststen nedanför "räckets" innerkant och satte ljus i, pappa byggde en bänk. Det är så kul när renovering är i full gång! Fast det blir inte den där lilla tegelväggen som jag ville, men det blir bra ändå.


Dagens dåliga filmval: Vid din sida - Såååå tråkig...
Dagens MM-berättelse från norra indien:
"Under ett kvällsmöte i en av byarna verkade Gud starkt med sin helandekraft - han är så god!
- En kvinna som led av magvärk och var oförmögen att äta blev fullständigt helad!
- En kvinna hade svår värk i benen och kunde inte gå till kyrkan. Men hon hade på något sätt tagit sig till mötet och blev helad efter att vi bett för henne.
- En kvinna med magvärk och svårigheter att sitta blev helad.
- Två kvinnor med synproblem, en av dem hade gråstarr, blev helade.
- Flera män med knäproblem och en kvinna med verk i sin arm blev helade."

Gud är god, Aaaamen!

Kommentarer
Postat av: Sandgren

Går rykten om att det är leksingar i byn!?
Isf, säg till de att komma på vårt ungdomsmöte ikväll kl 20! Kommer bli grymt... Kanske...

2007-07-21 @ 11:47:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0