Efter sommarens första spring

Det gick ganska bra att jobba idag. Min första spring och jag vet inte riktigt vad jag ska göra. Lite frustrerande. Jag vill ha rutinerna som ett rinnande vatten nu! Imorgon kanske, lite bättre iallafall. Annars trivs jag bra, speciellt när det händer mycket och tiden går fort. Annars är det bästa att jag får träffa mormor, och att hon var glad idag!

Igår såg jag den sista Wallanderfilmen. Wallander har nästan börjat gå om Beck, men usch, det var jobbigt igår. Fast jag gillade klimatet som filmen utspelade sig i, jättemycket! Jag börjar nästan sakna snö, eller rättare sagt; kyliga soliga snödagar när man andas vitt och det knarrar. Ritkgit janurariväder. Jag kommer slippa höstslasket i år! Istället svettas på en fruktodling/i disken/på en fabrik/i en ladugård/eller något annat liknande i Israel. Jag längtar dit. Men först längtar jag till 24 augusti och jkpg igen! Och Danmark..


Dagens youtube-tips: Thomas Järvheden
Dagens Casting Crowns: Does anybody hear her

Nu ska jag träffa Gabbe och Jocke. hejs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0