Längtan och saknad.

Kan inte dagarna bara gå, gå, gå...

Alla flyr siljansnäs och det vill jag också göra. Idag helst! Men 5 dagar till får jag längta..

Jag saknar så galet mycket! Har haft de värsta saknardagarna på hela sommaren! Saknar jönköping, bänken på österängen, mornar på ettan, leta efter roberto (och hitta honom!), gå längs vätterstranden, a6(!), strosa runt stadsparken... men framför allt, så saknar jag alla underbara vänner.. Så otroligt mycket! 

Menmen, fullt ös fram till ljuvliga fredagen!  


image32



Jag har fått en ny idol förresten, (han lär få konkurrera lite med Daniel Viklund om uppmärksamheten i denna blogg) nämligen Stephen Brandt Hansen. Att jag har lyckats gå runt på den här jorden i 20 år utan att känna till om hans existens..



http://www.youtube.com/watch?v=vpXdTmzZ1to





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0