kumusta kayo?

i min olidliga väntan passar jag på att anta en utmaning jag fick av Anna;

Regler:
Gå in i mappen: "Mina bilder" på din dator.
Gå till den sjätte mappen och därefter väljer du det sjätte kortet.
Visa den bilden i din blogg och skriv något om den.
Invitera sex stycken nya att vara med på utmaningen.
Länka till dem och låt dem veta att de är utmanade.


nahariyya, våren 2005. mitt första besök i denna mysiga lilla stad.

Alla som vill är utmanade!

------
Annars traglar jag tagalog. Idag har vart en riktig uppförsbacke, jag fattar ingenting. Jag får liksom inte något grepp om språket, jag ser ingen logik och jag saknar ett system. Det är dag 3 på språkkursen, jag borde kanske ge de lite mer tid.

Helgen var en ljuspunkt i tillvaron! gabbe kom till staden och det resulterade i en salig blandning av onyttigheter, kull, grenuppsättning, top model, bowling, skräckfyllda minutrar på idas toalett (bildbevis här), syskonkärlek, snöpulsning mm. 

Nu återstår bara ett rungande magandang gabi!

Läs även andra bloggares åsikter om ,

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag vill också kunna Tagalog mer!

2009-02-24 @ 22:38:58
URL: http://maddeloo.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0