Araw ng mga Puso

Härnösand var så vackert idag. Mkt sol och lagom mängd minusgrader! Tiden sprang iväg, men har har hunnit fixa endel nödvändiga saker inför resan. Och så har det vart alla hjärtans dag, och trots att jag trivs rätt bra här i härnösand önskar jag kanske ännu mer extra att jag vore på ett annat ställe. Jag gillar inte avstånd!

I vilket fall.. Glad alla hjärtans dag! tack till Gud som skapat mitt hjärta, tack till Vänner som håller det varmt och tack till Osama som får det att slå många slag extra..


ana bahebak! ♥

-----------------------
Och dagens tagalog givetvis, icke att förglömma! 

bigas - ris
tigas - hårdhet
yello - gul
kyckling - manok

alltså; hårt ris = bigas na tigas eller tigas na bigas. Gul kycklign = yellong manok eller manok na yello. OM vill säga, att jag har förstått det hela rätt.

Läs även andra bloggares åsikter om , ,

Kommentarer
Postat av: mamma

det är så vackert så man blir tårögd...

2009-02-15 @ 08:47:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0