Sista inlägget från Härnösand

Då närmar sig de 4 härnösandsveckorna sitt slut och det känns ganska vemodigt. Så skönt att komma hem och fixa det sista inför resan, samtidig tråkigt att lämna alla härliga människor man har haft turen att få umgås med här uppe.
Nu är jag orolig för att jag ska glömma att ta med mig vaccinet som återstår hem imorgon. 

boendet de senaste fyra veckorna:


dusch

Om en vecka sitter jag på planet mot Manila. Skumt!

Dito ay masaya, doon ay masaya, kahit saan tayo ay masaya... Salamat sa Dios! Adiós.

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , ,

Kommentarer
Postat av: mikaela

oj vilket äventyr! Hoppas det blir supersköj :D

2009-02-20 @ 15:39:51
URL: http://gwendolenthegood.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0